Eerst domineerde ze de make-up industrie met make-up voor all shades (in between), toen bracht ze sexy lingerie uit voor alle maten, en nu lijkt het erop dat Rihanna ons gaat trakteren op huidverzorging.

Volgens de Amerikaanse Patent & Trademark database, werd het handelsmerk “Fenty Skin” op 25 maart 2019 genoteerd. De aanvraag behandelt huidverzorging, lichaamsverzorging, producten voor persoonlijke verzorging en accessoires.

Dit is niet de eerste keer dat geruchten rond een Rihanna-huidverzorgingslijn zich voordoen. In 2017 zag één Twitter-gebruiker een aanvraag voor huidverzorging onder “House of Fenty” (die nog steeds live is). Met de explosieve groei van Fenty Beauty en Savage x Fenty lingerie lijkt nu het perfecte moment voor Fenty om zich te vestigen in de huidverzorgingsindustrie – die naar verwachting zal groeien van $134,5 miljard dit jaar tot meer dan $180 miljard in 2024, volgens.

Hoewel de details schaars zijn, is er één ding dat we verwachten van degeruchten rondom deze huidverzorgingslijn: inclusiviteit zal voorop staan. Nadat ze een revolutie in foundation en concealer heeft bewerkstelligd (waardoor het ‘Fenty-effect’ is gegroeid tot wat het nu is), zien we dat Rihanna huidverzorging op dezelfde manier benadert – zowel door vrouwen van kleur te vertegenwoordigen in haar campagnes als door hen te dienen in de aangeboden producten. We gaan er ook van uit dat Rihanna sheet masks zal aanbieden, omdat ze volgens haar make-up artiest Priscilla Ono een enorme fan van ze is.

En echt, wat is een betere manier om je Fenty Beauty make-up producten voor te bereiden dan met een gladde huid na een Fenty Skin gezichtsmasker? Work, work, work, work, work RiRi!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *