Aarti Gayadin over: het behalen van je doelen “zonder” mentale/fysieke uitputting

In deze aflevering, gaat Chéréneffe Fleur in gesprek met Aarti Gayadin. Zij runt haar eigen branding en content agency, genaamd ‘Damn Good Brands’. Deze chick is een doelgerichte vrouw en géén obstakel is haar te groot. Echter voelde zij zich rond de opnames van deze aflevering (in 2019) behoorlijk overwhelmed. Ze maakte enorm veel overuren en het behalen van haar doelen gaf haar meer stress dan vreugde. Ook kreeg ze te maken met zowel mentale- als fysieke kwalen; een millennial burn-out. Het leven van een millennial voelt aan als een eindeloze to do-list die nooit volledig afgestreept kan worden. Het is daarom belangrijk om (als millennial) je hiervoor te behoeden.

Bekijk de socials van Aarti Gayadin hieronder:
damngoodbrands.nl | Website
aartigayadin | Instagram
damgoodbrandsagency | Instagram
aarti gayadin | LinkedIn

Vergeet jezelf niet te abonneren en ons een review te geven via jouw favoriete podcast streamingdienst. Heel veel kijk- en luisterplezier!

  • 00:00 Introductie
  • 01:56 Het verhaal over de (ondernemende) Aarti Gayadin
  • 04:55 De ambitie om influencer te worden en de keerzijde daarvan
  • 08:20 Leven volgens je eigen geschreven personage
  • 09:43 Vanuit echtheid creëren
  • 11:09 Echtheid boven personal branding
  • 12:02 Waarde van vriendschappen en het aantrekken van de juiste mensen
  • 15:38 Liefde voor (de mentaliteit van) Gary Vaynerchuk
  • 20:35 Negatief zelfbeeld bij het niet behalen van doelen
  • 22:01 Depressie proberen op te lossen met een (ongezonde) “plan” 
  • 23:43 Geluk zoeken in een ongelukkig leven
  • 25:01 Millennial burn-out
  • 26:26 Aarti haar millennial burn-out ervaring
  • 29:54 Het keerpunt
  • 31:27 (Dagelijkse) routine voor innerlijke rust
  • 38:17 The lessons learned 
  • 41:58 “Nooit” meer een millennial burn-out krijgen

Chéréneffe Fleur

CHÉRÉNEFFE FLEUR IS DE OPRICHTSTER VAN HET ONLINE PLATFORM FMLLE. HAAR DOEL IS HET CREËREN VAN INSPIRERENDE CONTENT VOOR VROUWEN VAN VERSCHILLENDE LEEFTIJDEN, AFKOMSTEN EN INTERESSES.

Nog geen reacties

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet getoond.